X

Wersje systemu

System enova365 dostępny jest w trzech wersjach funkcjonalnych: srebrnej, złotej i platynowej. Taki model pozwala nie tylko łączyć moduły w różnych wariantach, ale też rozwijać system wraz z rosnącymi potrzebami firmy. Przejście między wersjami systemu odbywa się na zasadzie dodania funkcjonalności z wyższego wariantu poprzez modyfikację licencji. Dzieki temu system może rozwijać się wraz z firmą, bez konieczności reorganizacji, wymiany i konwersji baz czy migracji danych. enova365 wnosi więc do firmy potencjał rozwojowy – dbając, by system dostosowywał się do skali biznesu, a nie firma do systemu.

PLATYNOWA

System w wersji platynowej podlega nieograniczonym możliwością robudowy. Dzięki swojej funkcjonalności dedykowany jest dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności i podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie m.in. za sprawą możliwości tworzenia przez nas zewnętrznych modułów
(w formie bibliotek dll), które rozszerzają standardową funkcjonalność systemu w kierunku indywidualnych potrzeb Klienta. Modyfikowanie edytowanych danych, np. poprzez dopisywanie specjalizowanych formatek czy funkcji, zapewnia API – zestaw bibliotek klas .NET dających możliwość zarządzania obiektami systemu enova oraz umożliwiajacych pełną współpracę z zewnętrznymi aplikacjami.

ZŁOTA

Złota wersja systemu enova powstała z myślą o wymagających użytkownikach i przeznaczona jest dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Moduły posiadają wzbogaconą funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a cały system wyposażony został w mechanizm definiowania przez użytkownika dodatkowych pól (cech) dla dowolnych elementów. W ten sposób można samodzielnie rozszerzać funkcjonalność systemu. Zdefiniowane cechy mogą zostać wykorzystane w prezentacji danych oraz przy tworzeniu raportów i analiz.

SREBRNA

System w tej wersji to idealne rozwiązanie dla mikro- i małych firm. Oprogramowanie jest przygotowane do obsługi typowych procesów biznesowych w polskich firmach.
W ramach obsługi finansowo-księgowej system oferuje Księgę Przychodów i Rozchodów. Wariant srebrny obejmuje standardowo zaprojektowaną funkcjonalność modułów, wszystko czego potrzebuje firma do pracy w podstawowym zakresie.